Dizi Film Eleştirileri, Müzik ve müzisyenler hakkında paylaşımlar, Güncel Olaylar

11 Şubat 2013 Pazartesi

Beni Böyle Sev Dizisi Oyuncuları-Konusu

Cem Tabak'ın yönettiği Beni Böyle Sev Dizisi 11 Şubat 2013 tarihinde TRT1 ekranlarında...


Başrollerini; Lale Mansur,Güven Kıraç, Altan Gördüm gibi ustaların paylaştığı, Orhan Gencebay'ın sevilen şarkısının isminin verildiği 'Beni Böyle Sev' isimli dizi Pazartesi günlerinin vazgeçilmezi olmaya aday bir dizi...
Umarız, Feriha yada Kavak Yelleri gibi bir konusu olmaz. Çünkü kimin elinin kimin cebinde olduğu belli olmayan senaryolardan bıkkınlık geldi. 

Beni Böyle Sev dizisi Konusu; 
Varlıklı bir ailenin çocuğu olan Ömer ile, Karadenizden İstanbul'a okumaya gelen, köfteci Nail( Güven Kıraç)'ın kızı Ayşem'in aşk hikayesi. Her filmde olduğu gibi, zengin olan fakiri istemez ya, işte bu dizide Ömer'in aileside Ayşem'i istemiyor.

Beni Böyle Sev Dizisinin Oyuncuları-Oyuncu Kadrosu;

Alper Saldıran; Ömer
Zeynep Çamcı:; Ayşem
Güven Kıraç ; Nail
Lale Mansur; Nadide
Altan Gördüm; Reha
dizide ayrıca,
Meral Asiltürk, Erdem Akakçe, Burcu Biricik, Bala Atabek, , Didem İnselel, Fatih Koyunoğlu, Mert Turak ve Burcu Altın gibi isimlerde rol alıyor.  



Beni Böyle Sev Dizisinin,
Beni Böyle Sev Dizisinde

Beni Böyle Sev Dizisindeki 

1 yorum:

  1. dizide dialoglar çok uzun. bazen sıkıcı bir hal alıyor.

    YanıtlaSil