Dizi Film Eleştirileri, Müzik ve müzisyenler hakkında paylaşımlar, Güncel Olaylar

28 Şubat 2016 Pazar

Mor Gülüm Şarkı Sözleri

Bülbül oldum gül dalında ötüştüm
Ben seni bir başka sevdim mor gülüm )2
Kerem gibi aslı için tutuştum
ben seni bir başka sevdim mor gülüm

Hani varya ilk baharda kelebek
Hani varya beşikteki gül bebek
Ne güzel şey yarim seni özlemek
Ben seni bir başka sevdim mor gülüm

Beni ferhat seni şirin bildiğim
Aşkın için yüce dağlar gezdiğim
Neredesin özlemini çektiğim
Ben seni bir başka sevdim mor gülüm

Hani varya ilk baharda kelebek
Hani varya beşikteki gül bebek
Ne güzel şey yarim seni özlemek
Ben seni bir başka sevdim mor gülüm

Güzel kuşum kelebeğim kekliğim
Yollarına gül menekşe ektiğim
Neredesin özlemini çektiğim
Ben seni bir başka sevdim mor gülüm


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder