Dizi Film Eleştirileri, Müzik ve müzisyenler hakkında paylaşımlar, Güncel Olaylar

6 Nisan 2013 Cumartesi

Karagül Dizisi Nerede Çekildi - Çekildiği Yer

Karagül Dizisi Nerede Çekildi - Çekildiği Yer

Karagül dizisi Urfa-Halfeti'de çekilmektedir.


Ece Uslu, Yavuz Bingöl, Özlem Conker gibi ünlü oyuncuların başrollerini paylaştığı Karagül dizisi Cuma akşamları Fox Tv'de yayınlanmaktadır. Özcan Deniz dizinin ilk bölümü konuk oyuncu olarak rol almış ve diziden ayrılmıştır. Hayranları Özcan Deniz'in diziye sonraki bölümlerde katılmasını bekliyorlar.
Dizinin hayranları tarafından merak edilen bir soruda Karagül'ün nerede çekildiğidir. Sevilen dizinin bölümleri Gaziantep ve Urfa'nın Halfeti ilçesinde çekilmektedir. 


Özcan Deniz dizi çekimlerinde 10 derece soğuk suya girmişti.



34 yorum:

  1. Ebru şimdi kumasının kardeşiyle aşk yaşayacak. bizim insanlarımız bayılırlar böyle çarpık ilişkili dizilere:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işin en sevimsiz yanı ise böyle olayların hep doğuda geçtiğidir.
      çeksenize kardeşim kastamonuda, izmirde, antalyada. orada yokmu kuma olayı

      Sil
    2. Dogulu olmama ragmen malesef orada var ole seyler kastamonu izmir antalyada yok

      Sil
    3. Bende Gaziantepliyim antepte önceleri varmış ama şimdi yok

      Sil
  2. zerda da aynı yerde çekilmemişmiydi ya?sanki bazı yerleri hatırlıyorum çünki zerdayı defalarca izledim harika bir diziydi buda fenadeğil..

    YanıtlaSil
  3. Özcan Denizin diziden ayrılması kötü oldu. ama ne olursa olsun dizi izletiyor kendisini. Yavuz Bingöl ve Ece uslu'nun olması diziyi ayakta tutuyor

    YanıtlaSil
  4. Ozcan deniz diziye devam etsinnnn

    YanıtlaSil
  5. Ozcan deniz dizide olmayacak artik resimlerden bile kaldirildi ama bu dizi onsuz cok omurlu olmayacak ben artik izlemeyecegim...

    YanıtlaSil
  6. özcan deniz olması zaten ece uslu ile yavuz bingöl çok rahat getrr diziyi

    YanıtlaSil
  7. Fox guzel dizi yapmaya basladi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2023 ben rusiyaayaa yerlewdim wimdi baklava bawladik 11ci bolumdeyiz

      Sil
  8. Ada olsun da kim olmazsa olmasın

    YanıtlaSil
  9. Iyı oyuncu kadrosuyla güzel bir dizi babanne ve torun ılıskısı çok samımı gözyaşlarımı tutamıyorum bu yuzden

    YanıtlaSil
  10. bende bu diziyi çok seviyorum baran için izliyorum çok yakışıklı yaaa :D bu filmin çekildiği yere gitmek baranı görmek istiyorum ne yapmam gerek ? bana yardm edin yerini bilen ?

    YanıtlaSil
  11. Bu diziyi çok seviyorum en çok da mert yazıcıoğlunu seviyorum yaa çoook tatlısın hayranım sana :)

    YanıtlaSil
  12. kadriye Ana ve Baran müthiş iki karakter

    YanıtlaSil
  13. Bu dizideki hikaye urfayla alakasi yok urfa kotu gosteriyorlar gercekler boyle degil

    YanıtlaSil
  14. Budiziyi ailece izliyoruz

    YanıtlaSil
  15. bu filim harika

    YanıtlaSil
  16. Karagule katilmak benim hayalim nolur yavrarım karagule katilayim ben omer gunal12yasindayim ama boyum uzun oldugu icin 13yas gozuke bilirim karagul1numarrrrrra lin

    YanıtlaSil
  17. özczn deniz önce Ebru ya gözikmelidir

    YanıtlaSil
  18. Oguz komutanla narin ebru ile firat bu iyi hikaye ama ozcan deniz girerse siradanlasir yeni karakterler girsin mutlaka

    YanıtlaSil
  19. çok güzel bayılıom asdeta ailecek izlioz vov iyiki böle dizi yaptınız <3 <3

    YanıtlaSil
  20. çok iyi bir dizi ailecek izlioz bayılıoz iyiki böle çok ama öok güzel bi dizi çıkarmıssınız çok teşekürler <3 <e

    YanıtlaSil
  21. ada çok güzel rol yapıo ve çok güzel

    YanıtlaSil
  22. oğuz komutanla narin sevgili olcakmı

    YanıtlaSil
  23. bence serdar ve maya yakışıyor çok tatlı oğlan yyyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  24. La yada lo gidin isinize . Abile ablala

    YanıtlaSil
  25. Arkadaşlar Gaziantep'te Şuana Kadar Sadece Bu Filmler Çekilmiştir.(Şehitkamil Filmi , Şahinbey Filmi , Karayılan Filmi , Ezogelin Filmi , Zerda Filmi , Kurtlar Vadisi Irak Nizipte Çekilmiştir., Yabancı Damat , Ve Son Olarak Karagül Ev Gaziantep'tedir Fabrika Nizip'tedir Çekimlerin Bazıları İse Halfetidedir.

    YanıtlaSil
  26. GEÇEN BÖLÜMLERDE MAYA VE ADANIN AĞLAMASI ÇOK SIKICIYDI DURMADAN AĞLAYIP DURUYORLARDI

    YanıtlaSil