Dizi Film Eleştirileri, Müzik ve müzisyenler hakkında paylaşımlar, Güncel Olaylar

29 Eylül 2017 Cuma

Midi Ribbon Controller - Harici Midi Ribbon Kontrol

Bu konuyu okuyan arkadaşların müzisyen olma ihtimali yüksektir. Hatta klavyeci olma ihtimali daha yüksektir. Konu başlığı sizi yanıltmasın. Ribbon satışı yapmıyorum. Ama başıma gelen bir olayı harici Ribbon almak isteyenlerle paylaşmak istiyorum.

Bildiğiniz gibi Ribbon Controller Korg pa serisinin üst modellerinde birde Synt klavyelerinde olan bir özellik...

Ben pa1x kullanıcısıyım.
Youtubede harici ribbon controller tanıtımı gördüm. Midi çıkışı olan her klavyeye uyum sağlayan bir aparat.
İyi güzel kafama yattı.
Satış sitesine girdim. Ürünün resmi ve videosu orada da mevcut.
Fiyat 279 TL yazıyor.
İrtibat numarası var.

Satıcıya Whatsup üzerinden yazdım.
279 TL en son ne olur hocam dedim.
nakite 250TL son fiyattır. demiş.
Tamam dedim.

Bir sonraki görüşmemiz 2 gün sonra telefonla oldu.
Banka IBAN nosu istedim. Hesabına 250 TL gönderdim.
O da bana cihazı çarşamba-perşembeye kadar üretip kargoyla göndereceğini söyledi.

Buraya kadar herşey normal...

Çarşamba günü bana Whatsuptan bir video göndermiş.
Videonun altınada
'' Üretimden çıktı seri numarası verip yarın kargolayacaz'' demiş.




Videoyu açtım. Ürettiği cihaz satış sitesindeki resim ve videodaki Ribbonda farklı. Ucube birşey.
Hemen aradım. Videodaki cihazın farklı olduğunu söyledim. (Yani gerçekten estetik olarak sıfır. )
O da bana ''biz artık ötekini üretmiyoruz. güncelleme sorunu var. size yaptığım cihaz 600 liralık
cihaz ben size 250 TL ye veriyorum. İlerleyen zamanlarda bu cihazı bize göndereceksiniz Breath Control vs için güncelleme yükleyecez size tekrar geri gönderecez'' filan dedi.

Ben bişey demedim telefonu kapattım.
Ardından whatsupdan yazmış.
'' Böyle cihazlarda görsellik önemli değil işlevlik önemli. O yüzden Mrc miniyi kaldırdık.
İlerki versiyonlarda miniye ek yapamıyoruz o yüzden komple satın alma durumu oluyor.'' yazmış.

Bende bunun üzerine...

Anladım ama benim için görsellik önemli. Ben extra güncelleme yada breath özelliği yada versiyon istemiyorum. Ben sitedeki ürünün aynısını istiyorum. Bana Ribbon lazım. Siz madem üretmişsiniz elinize sağlık. İhtiyacı olan bir arkadaşa benim adıma hediye edin. Şimdi birde kargo parası vermeyeyim. gönderdiğim parada helal olsun. Tanıştığımıza memnun oldum'' dedim.

''Peki bende memnun oldum. iyi akşamlar. sizin adınıza bir arkadaşıma hediye ettim. bol kazançlar'' demiş.

Evet dostlar. Bu kadar detaylı anlatmamın sebebi şu.
Bizler kolay para kazanmıyoruz. Zira konudan anlamışsınızdır halen eski klavyeler kullanıyoruz.
Ben bilmiyor muyum Pa4x yada Pa3x almayı. Üst model cihazlar alamadığımız ve bazı özelliklerine özendiğimiz için bu tür simsarlara muhtaç duruma düşüyor onların oyuncağı oluyoruz.

Bu ürünü satan arkadaş. Versiyon filan ayağı yapıyor. Ama olay versiyon değil.
Tanıtımdaki cihazı yapması ona maliyetli yada zor geldi. Yapamadığı için bu ucube cihazı yapmak zorunda kaldı.
Tamam diyelim ki Mrc Midi Ribbon V2 yi versiyon atamadığın için üretmiyorsun.
600 lira dediğin cihazı neden bu kadar dandik yapıyorsun.

Ben parayı helal ettim. Sorun değil. Bazen insanlara ders vermek gerekir. Adamlık öğretmek gerekir.
Ben ona 250 lira ile bir adamlık dersi verdim. O utanmadı. Gerçek bir erkek olsaydı. İşini iyi yapamadığı için kahrından ölürdü.

İşin komik tarafı şudur.( Yani aklıma geldikçe bir gülme alıyor. )
''Üretimden çıktı seri numarası verip yarın kargolayacaz'' demiş.
Yahu neresine çok merak ediyorum neresine seri numarası vereceksin.
Madem seri numarası ota boka veriliyor. Bende sokaktaki taşlara seri numarası verip satayım. :D






Etiketler; Pa4x, Korg Pa3x, Ribbon Kontroller, Breaht controller, midi, klavye, set, ritim, pichbend, pa1x pro, korg pa manager full, korg fiyatları, ikinci el org fiyatları,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder