Dizi Film Eleştirileri, Müzik ve müzisyenler hakkında paylaşımlar, Güncel Olaylar

29 Eylül 2017 Cuma

Saklambaç Gazetesi 1972 güzeli kimdir?

Show Tv ekranlarında yayınlanan Seda Sayan ve Uğur Arslan'nın sunduğu Artık Susma isimli programında günlerdir Murat Şar'ın annesi ünlü yeşilçam oyuncusunun kim olduğu tartışılmaktadır.

Saklambaç güzeli 1972
Programa bir çok ünlü isim katılarak fikirlerini beyan ediyor.

Her dakika bir alt başlık geçiyor.
'' Murat'ın annesi sarışın biri''
'' Saklambaç 1972 güzeli''
'' Merak Orhonsay ile filmi var''
'' Murat'ın annesi kim olabilir''
'' Murat'ın annesi bir dönem sahneye çıkar gibi oldu''
'' Düğüm çözülüyor mu''

Tartışmalara ne alaka ise müftü Yusuf Kavaklı'da konuk olarak katıldı.
Avukat Derviş Yıldız'da konuk.

Söz yazarı Mehmet Yüzüak Murat'ın gerçek annesini biliyor. Aslında ünlü ismin kim olduğunu stüdyodaki herkes biliyor. Bildikleri gibi hakkında ismi hariç her detayı veriyorlar. İlk filmini Kadir İnanır ile çevirdiğini, Meral Orhansoy ile beraber bir filmde oynadığını, sarışın olduğunu. aklınıza gelecek her detayı veriyorlar.
E şimdi millet salak değil açıp internete bakıyoruz. 1972 Saklambaç güzeli kim diye?
Karşımıza Hale Soygazi çıkıyor. E Meral Orhansoy ile filmi var mı diye bakıyoruz. Maden diye bir filmde Hale Soygazi ile oynadıklarını görüyoruz. Adamlar açık açık Hale Soygazi'yi gösteriyor.

Dün programa Yalçın Dümer telefonla katıldı. Bende düşündüm taşındım. Bu isim Meral Orhansoy dedi. :)
Ortalık daha çok karıştı. İnternetten okuduğuma göre Meral Orhonsoy çılgına dönmüş.
Seda Sayan'da bu konu hakkında diyor ki; ''Bunda çıldıracak ne var madem annesi değil çıksın açıklasın programda'' diyor.

Söz yazarı Mehmet Yüzüak'ın '' Bak Türkiye güzeli görüyor musun? Ben seni ilk aradığımda yanına gelmek istediğimde kabul etseydin ben buralara çıkmayacaktım. Olay bu raddeye gelmeyecekti' sözlerine dikkat ederseniz. Bu işi Mehmet Yüzükak'ın inat uğruna yada malum isimden para sızdırmak için ortaya çıkardığı sonucu ortaya çıkıyor.

Ayrıca programa katılan Fadik isimli teyzemiz Murat'ın ebesinin adını soyadını söyledi.(Perihan Özpeker)  ve Perihan Ebenin trafik kazasında öldüğünü belirtti. Bunun üzerine ölümünden şüphenenildi. güya Edremitli Murat'ın babasının çok güçlü bir isim olduğu ve olayın ortaya çıkmaması için böyle bir şey yaptırdığını iddia ettiler.

Kimseyi ilgilendirmeyen bir olay. Ülkenin gündemine oturdu. Yeşilçamdaki bir çok isim zan altında bırakıldı. Sırf reyting için.



Murat Şar'ın babası kim, Hale Soygazi kiminle evli, Hale soygazi kimdir, filmleri, oynadığı filmler, mehmet yüzüak kimdir, edremitli murat kimdir, Saklambaç dergisi güzeli,

7 yorum:

  1. Bu olay kimseyi yakından uzaktan alakadar etmez. Ederse sadece Murat ve annesi kimse onu ilgilendirir. Ve o kadın sadece murat'a karşı suçludur. şarkı sözü yazarı mehmet yüzükak yada seda sayana göre değil

    YanıtlaSil
  2. Babasını daha cok merak edıyorum dogrussu

    YanıtlaSil
  3. nilüfer kayacı2 Ekim 2017 09:11

    muratın annesının kım oldugu adı soylenmesede herkes kım oldugu çözmüş durumda. bence bır anne olarak yıllarca evldından ayrı kalmak zaman zaman onu mutlaka yaralamıştır dıye düşünüyorum. mutlaka bir sebebi vardır vermesinin ve şuan ortaya çıkmamasının. yıllarca ne çektiğini kimse bilemez kolay bir durum olsa çıkıp evet ben annesiyim diyebilir ama bence bunun arkasında büyük bir gizlilik yatıyor gibi....
    ve bu kişi dikkat ettiyseniz çocuk sahibi olmamış, bununda bir sebebi bana kalırsa muratı baskasına evlat olarak vermesine yatıyor.

    YanıtlaSil
  4. bu saçmalığa bir son verilmeli.

    YanıtlaSil
  5. Seda sayan diyor ki; ben kimsenin adını zikretmedim. şudur budur demedim. Murat'ın annesi beni mahkemeye vermiş neden vermiş hiç anlamış değilim diyor :)))
    Yahu isim söylemediniz ama 1972 saklambaç güzeli, sarışın, Maden filminde oynadı, ilk filmi kadir inanır ile diye bir insanı töhmet altında bıraktınız.

    YanıtlaSil
  6. Seda Sayan çok sinir bozucu. Hale Soygazi neden üstüne alındı diyor. Sen bir tek Tc kimlik numarasını vermedin kadının. Üstüne alınmasında ne yapsın?

    YanıtlaSil
  7. O programda kayıplarını arayan bir çok insan var. Ama nedense ünlülere yer veriliyor.

    YanıtlaSil