Dizi Film Eleştirileri, Müzik ve müzisyenler hakkında paylaşımlar, Güncel Olaylar

23 Aralık 2013 Pazartesi

Samsung Galaxy S4 açılış sorunu * Mediatek sorunu ÇÖZÜM

Kore malı S4, samsung s4 açılış sorunu, mediatek, kodlar, açılışı samsung yapmak, açılış ekranı samsung yapmak için, açılış kodu, açılış ekranı değiştirme, ekran problemi, logosu kodu, kodları, code, yurtdışı s4 acılıs kodu,

s4 açılış ekranı kodu
Açılış ekranınız artık Samsung Galaxy S4 yerine Android Mediatek oldu ise, arama bölümüne
*#0066#  kodunu girin ve telefonunuzu kapatıp açın. Telefon açılıp kapandıktan sonra eskisi gibi
Samsung Galaxy S4 şeklinde açılacaktır.



Facebook Video indirme Programsız konumuzu incelemenizi öneririz.

20 yorum:

  1. süpersin kardeş teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  2. çoook tesekkr edrm gerçekten eski haline geri döndü oh çok sükür:)

    YanıtlaSil
  3. benimknde olmadi sadece biraz duruyo yazilar farkli bi dile geciyo kapatiyorum aciyorum ama yine mediatek ve sonra android diye aciliyoo lutfen yardim edin numaram 05438511401

    YanıtlaSil
  4. bende olmuyo chaz sensrsuz olan modelidir yapiyorum sadece dili degisiyo kapatip.aciyorum.yine ayni mediatek ve sonra android yazisiyla aciliyo lutfen yardm edin

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler bilgi için. işe yaradı

    YanıtlaSil
  6. çok teşekkür ederim süpersiniz

    YanıtlaSil
  7. Allah razı olsun kardeş....

    YanıtlaSil
  8. Deniyorum olmuyor baska cozumu varmi yokmu

    YanıtlaSil
  9. s4 mininde yazın

    YanıtlaSil
  10. Saolun duzeldi yaa

    YanıtlaSil
  11. kodu giriyorum bir şey olmuyor arama tusnuna basıyorum yanlış numara veya bağlantı hatası diyor

    YanıtlaSil
  12. kardsim hicbisey olmuyor acil yardim

    YanıtlaSil
  13. teşekkürler denedim. işe yaradı.

    YanıtlaSil
  14. arkadaslar logo deitirmek icin *#*#11111#*#* yaparak duzeltebilirsiniz

    YanıtlaSil