Dizi Film Eleştirileri, Müzik ve müzisyenler hakkında paylaşımlar, Güncel Olaylar

10 Nisan 2013 Çarşamba

Bir Aşk Hikayesi dizisi-dizisindeki Korkut Ali Kimdir? Gerçek ismi nedir?

Bir Aşk Hikayesi dizisi-dizisindeki Korkut Ali Kimdir
Fox Tv'de yayınlanan, Bir Aşk Hikayesi MF Yapım projesidir.
Dizinin yönetmeni Barış Yön,
Senaristleri : Makbule Kosif, Zehra Güleray, Pınar Uysal, Funda Çetin

Dizide Korkut Ali karakterini canlandıran yakışıklı oyuncu Seçkin Özdemir, 1981 İstanbul doğumlu ve Kocaeli Üniversitesi İktisat bölümü mezunudur.
Seçkin Özdemir'in oynadığı diziler, Yaban Gülü, Muhteşem Yüzyıl, Alyazmalım,  Son yaz Balkanlar, Bir Aşk Hikayesi....


Bir aşk hikayesi dizisi fox tv, bir aşk hikayesi korkut ali, bir aşk hikayesi dizisi oyuncuları
Bir Aşk Hikayesindeki Korkut Ali'nin Hikayesi...




Doğum tarihi tüm yetimler gibi 1 Ocak... Yıl’ı 1987... Gurbetçi bir aile tarafından evlat edinildiğinde ise yaşı iki... Zeki, okulunda başarılı ama hep isyankar. Sonuç terk edilen okullar, sokaklara uzanan serseri bir hayat. Türk tarihi hakkında hiçbir şey bilmemesine rağmen odasının en güzel yerine Türk Bayrağı asacak kadar milliyetçi. Türklerden çok İtalyanlarla takılan; giyimi, tavrı, yakışıklı yüzüyle, hiç kimselere benzemeyen biri. Tıpkı yazgısı gibi.Küçümseyici gülümsemesi onu acıdan saklayan bir zırhtır çünkü ve hepimizi can evinden böyle vurur Korkut Ali! Onunla röportaj yapan belgeselcilere “ Hiç bir anne çocuğunu isteyerek terketmez. Annem de beni yetimhaneye bıraktıysa daha iyi bir hayatım olsun diyedir” dediğinde ise samimidir. Gerçekten inanır buna



 


36 yorum:

  1. Korkut Ali chox guzel onu cox seviyorum beyeniyorum.........

    YanıtlaSil
  2. Cox yakisklisin korkut ali

    YanıtlaSil
  3. Seckin oluyorum askim senin icin (((((

    YanıtlaSil
  4. şuanda piyasadaki en yakışıklı oyuncu diyebilirim.
    canımsın benim

    YanıtlaSil
  5. yazdkLarınza ltfn dkKat eDin. aşkm faln nOluyor. ? hakKını yemeyeLm yakşkLı çocuk.

    YanıtlaSil
  6. cok yakisiklidr bnm askim

    YanıtlaSil
  7. Cook basarili oyunculuk yapiyosun..!!

    YanıtlaSil
  8. Gözlerin çok güzel,bakışların...seni seviyorum

    YanıtlaSil
  9. sevilmeyecek gibi deilki candır can

    YanıtlaSil
  10. yani benim de en bayildigim erkek oyuncu

    YanıtlaSil
  11. herkes haddini bilsin korkut ali benim

    YanıtlaSil
  12. bence en yakışıklı ve en iyi erkek ödülünü alması lazım....

    YanıtlaSil
  13. KORLKUT ALİYİ ÇOK SEV İYORUM EN İYİ ERKEK ÖDÜLÜNÜ ALMAsı lazım çok yakışıklı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu içten dileğiniz için bu sene en iyi erkek oyuncu ödülünü korkut aliye veriyoruz

      Sil
    2. sensin o salak catla tamammi onlar gercek hayatda da sevgili

      Sil
  14. hooop orda durun korkut ali yani seçkin ceylanın aşkı yani damlamın:))) oldumu? herkez ayagını denk alsın>:/

    YanıtlaSil
  15. korkut sepersin ceylana nefret ediyorum yaa salak kiz cocugu uzuyor :(

    YanıtlaSil
  16. Allahım sen neden bu kadar yakışıklı olmak zorundasın acaba :) ::) <3 <3

    YanıtlaSil
  17. Oyy yerim ya agzini yediiimm.<3

    YanıtlaSil
  18. Oluyorum ...........lslrlrlm o kadar yani

    YanıtlaSil
  19. Ben bu diziyi iran dan izliyorum ve bu dizi ve icindeki oyunculari cok ama cok seviyorum illa da korkut ali ve ceylani

    YanıtlaSil
  20. Ben bu diziyi irandan izliyorum ve korkut ali ve ceylani cok seviyorum

    YanıtlaSil
  21. bakışın o gülüşün bitiriyor aşık oldm desem yeridir:((

    YanıtlaSil
  22. seckin ozdemir you are the best

    YanıtlaSil
  23. seçkin özdemir sen türkiyenin en yakışıklı oyuncususun

    YanıtlaSil
  24. çok yakışıklısın sana aşığım adeta .
    favorimsin....

    YanıtlaSil
  25. lan pislik nerden aşkın oluyor seninle eşşek bile sevgili olmaz

    YanıtlaSil
  26. Seçkin yerim en seni ya çook tatlısın çoooook

    YanıtlaSil
  27. Men Azerbaycandan qatiliram.... cox yarawiqlisan... senin haqqinda butun bilgileri toplamag isdeyirem.... SENI AILELIKCE COX SEVIRIK

    YanıtlaSil
  28. (Bi gidin lan Seçkin bnimdir )<33 siz neyin havasni yasiynuz

    YanıtlaSil
  29. Gercektwn boyle guzellik yok abi ya oluyom senun icin seckinm

    YanıtlaSil
  30. sma.choma..sardar

    YanıtlaSil
  31. En sevdym dizidr ama son bolumu cok cirkin oldu

    YanıtlaSil
  32. Dizinin en yakışıklı ocuncusu idi . ben çok seviyodum. Nasıl oluyodu bilmiyorum ama sen ağladığında bende ağlıyodum. Ben de oyuncu olmak istedim hem da çok.istedim ama varya bu fakirlik varya bu fakiligin gözü batsın ama napalım yapacak bisey yok

    YanıtlaSil