Dizi Film Eleştirileri, Müzik ve müzisyenler hakkında paylaşımlar, Güncel Olaylar

7 Ocak 2014 Salı

Gözetleme Kulesi Filmi Konusu

gözetleme kulesi
31 aralık 2013 gecesi izledim bu filmi. Acayip kafa dağıttı.
Yılbaşı gecesi geç saate kadar çalıştım. Bu arada belirteyim. Müzisyenim.
Yani geç saatlere kadar sarhoş kahrı çektik, şarkıydı türküydü halaydı derken. Programı zor bitirdik. Belirteyim. İçki içmediğim için sarhoş kahrı çekmek daha zor oluyor. Neyse evin yolunu bir şekilde buldum.
Kafamda halay çekiyor millet, gürültü gürültü gürültü. Uyumamın mümkünatı yok.
Bilgisayarı açtım, biraz film sitelerinde gezindim.
Gözetleme Kulesini gözüme ilişti. Ne zamandır bekliyordum ve sonunda bulmuştum. Affetmezdim.

Film daha ilk dakikasında esir alıyor insanı. O kadar güzel bir mekanda çekilmiş ki ifade etmek zor.

Ben izlerken sanki filmin içine girdim ve o mekanlarda oturup filmi öyle izledim sanki.

''Gözetleme Kulesi''

Hayattan tamamen soyutlanmış bir yer.

Nihat isminde bir adam, (olgun şimşek) Gözetleme Kulesinde işe başlıyor. Bulunduğu yer dağın tepesinde yalnızlığın hüküm sürdüğü taştan bir yapı. Nihat, sabah akşam dağları, ormanı kolluyor, işte yangın varmı yokmu diye. Telsizle amirine rapor veriyor. Nihat içine kapanık birisi ve aynı Seher gibi büyük bir sırrı var.

Diğer yanda Seher isminde bir genç bir kadın, otobüste hosteslik yapıyor, yol kenarında bulunan küçük bir otogarda yatıp kalkıyor böylelikle hayatını sürdürüyor. Otogar dediysek aklınıza Aşti yada Esenler gelmesin.
Mahrumiyetin kol gezdiği virane bir yer. İnsan ilk başta genç bir kız ne yapar orada demekten kendini alamıyor ama iş başka. Seher zaten darbenin en büyüğünü yemiş ve büyük bir sırrı var.


Toplumun en büyük sorunlarından birisini bu filmde izlerken göreceksiniz. İçleriniz kıyılacak. Mideniz bulanacak.

Son olarak; o gece kafamdaki gürültüler dindi. Ama yerini sorulara bıraktı...

İzlemenizi şiddetle tavsiye ederim...





gözetleme kulesi, gozetleme kulesi, oyuncular, oyunculari, yönetmeni, nerede çekildi, nerede cekildi,
gözetleme kulesi filmi, konusu, yorumlar, filmi hakkinda yorumlar, olgun şimşek,



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder