Dizi Film Eleştirileri, Müzik ve müzisyenler hakkında paylaşımlar, Güncel Olaylar

9 Temmuz 2013 Salı

Benim hala Umudum var dizisi-dizisindeki Ozan Kimdir? gerçek adı nedir?

benim hala umudum var dizisi Ozan
Star Tv'de Pazartesi günleri yayınlanan Benim Hala Umudum var dizisindeki Ozan karakterini Şükrü Özyıldız canlandırmaktadır. 

Şükrü Özyıldız, 1988 izmir doğumlu...

Şükrü Özyıldızın oynadığı diziler

Şükrü özyıldız,  Derin Sular ve Uçurum dizilerinde rol aldı. 



Benim hala umudum var 2. bölüm özeti
Umut ve Ozan’ın öpüştüğünü gören Musa delirir. Ozan’ı döver. Umut’u bir daha Ozan’la görüşmemesi konusunda kesin bir dille uyarır. Umut’un Ozan’la ilişkisi bu şekilde evde de öğrenilmiş olur.

Umut bir taraftan Ozan’la ilişkisini evdekilerden gizli saklı yaşarken bir taraftan da Ozan’ın kendisine  yalanlar söylediğinden kuşkulanmaktadır. Bu kuşkularının üzerine gitmeye karar verir.

Ozan’ı gizlice takip eder. Bu takibin sonunda Ozan’ın yaşadığını  iddia ettiği evde değil de zengin bir evde yaşadığını öğrenir. Acaba Umut Ozan’ın gerçek kimliğini öğrenebilecek midir? 

Şükrü özyıldız resimleri, fotoğraflari, benim hala umudum var dizisi oyuncuları, dizideki ozan karakteri, 
benim hala umudum var dizisinin ozanı kimdir, gerçek adı nedir? 
şükrü özyıldız resimleri, boyu, kilosu, yaşı, dizileri, videoları, nereli, kaç yaşında, 

1 yorum: