Dizi Film Eleştirileri, Müzik ve müzisyenler hakkında paylaşımlar, Güncel Olaylar

7 Temmuz 2013 Pazar

Benim Hala Umudum var dizisindeki Umut kimdir?

benim hala umudum var dizisi

Star ekranlarında yayınlanan ve başrollerinde Ali Erkazan, Berk Oktay, Şükrü Özyıldız, Levent Özdilek gibi ünlü oyuncuların rol aldığı, Benim Hala Umudum Var isimli dizide Umut karakterini güzel oyuncu Gizem Karaca canlandırmaktadır.

Gizem Karaca 1992 İstanbul doğumludur.

Gizem Karaca; Eve Düşen Yıldırım, Adını Feriha Koydum, Muhteşem Yüzyıl gibi dizilerde rol almıştır.



Sana bir sır vereceğim dizisindeki TİLKİ kimdir? 





gizem karaca boyu, kilosu, yaşı dizileri, gizem karaca videoları, gizem karaca resimleri ve hakkındaki haberler
benim hala umudum var dizisindeki umut, benim hala umutum var dizisinin oyuncuları, karakterleri, eve düşen yıldırım dizisi gizem karaca, star tv,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder