Dizi Film Eleştirileri, Müzik ve müzisyenler hakkında paylaşımlar, Güncel Olaylar

23 Ekim 2013 Çarşamba

Korg Pa1x Özellikleri

Korg pa1x
Korg Pa1x

Korg Pa1x'in fiyatları 23 Ekim 2013 tarihi itibariyle 1500 liraya düşmüştür.
Korg firmasının üretipte sahip çıkmadığı tek klavye Pa1x'dir.

Pa1x'i verip takas yoluyla Pa600 almak için müzik markete gittim.
Esnaf arkadaşım kendisinin alamayacağını ama Antalya'da bayilik yapan bir arkadaşı arayacağını söyledi.
Neyse yanımdaykenAntalya'daki bayii arayıp Pa1x ile Pa600ün takas durumunu sordu.
Karşıdaki Pa1xi alamayacağını söylemiş. Elimde 1500liraya var. İsterseniz ben size satayım demiş.


Yani bu org elden satılmadıkça, takasa filan girmiyor.
Pa1x kullanıcıları da para etmediğini duydukça fiyatları baya aşağı indirmiş durumdalar.
Şuan sahibinden.comda oldukça temiz klavyeler çok ucuza satılığa çıkmış durumda.

Firma güncelleme çıkarmıyor. En son 2007deki güncelleme var üzerinde.
Bu sattığı malın arkasında durmamak demektir. Çok saçma birşeydir. Açıklaması yoktur.

Bu demek oluyor ki, Korg bir ürün çıkardığı zaman önce şuna dikkat emek gerekiyor.
Acaba ürünün arkasında duracak mı? Yazılım desteği çıkaracak mı?



korg pa1x, korg pa1x pro, format, yazılım, fiyatlar, resimler, setler, ritimler, sesler, emoboard, exbboard,
korgpa1x özellikleri, pa1x fiyat, fiyatları, fiyatlari, pa800 mü pa1x mi
 


1 yorum:

  1. 15 Yıl müzisyenlik yaptım bıraktım..Roland g800,Yamaha psr a1000.Korg55,p80,korg pa1x,Korg pa3x kullandım içlerinde en sevdiğim Roland g_800 ve pa80 den sonra pa1x oldu.Pa3 bile kullandım pa3 x tesisatta sesler yanıyordu ekolaiser ayarının çok iyi yapılması gerekti.Korg pa1x si takıyordum cam gibj net tane tane bana çok tat veriyordu ondan ekolaiser yoktu flattı.Zaten orgun içinde ekolaiserin işine idi zateb anfi mixer deck kullanıyoruz.Sene 2022 köydeyim müzisyen arkadâşlar korg pa4x le geliyor evet evde iyi kulaklıta sond süper ama acık havada solo sesler üstüne bindimi darbukalar duyulmuyor duyulsada parlaklık gidiyor bongo gibi hep yalan.Ben müzisyenlige duğune devam etsem 1x derim üzeriinde rolandın müthiş b12 alto ve tenor saksofonlari aklımı alırdı zateb kendi korgub tenorleri efso

    YanıtlaSil