Dizi Film Eleştirileri, Müzik ve müzisyenler hakkında paylaşımlar, Güncel Olaylar

26 Mayıs 2015 Salı

Büyük Besteci Burhan Bayar

burhan bayar

Burhan Bayar, ülkemizdeki çok önemli ve değerli bir müzik adamıdır. 
Arabesk müziğe Burhan Bayar ismi verilseydi çok yerinde olurdu. 
Çünkü bugüne kadar dinlediğimiz en güzel Arabesk eserleri kendisi bestelemiştir. 
Onun eserleri olmasa idi belkide arabesk müzik bu kadar sevilmeyecekti. Aşağıda isimlerini yazdığımız şarkılar bunun kanıtıdır. 

 

İbrahim Tatlıses, Müslüm Gürses, Gökhan Güney, Emrah gibi sanatçıların piyasada isim yapmalarındaki en büyük rol Burhan Bayar'a aittir. 

Eserleri daha bir çok sanatçı tarafından albümler, filmler ve dizilerde seslendirilmiştir. 




 

Mutlu Ol Yeter, Yıkılmışım Ben, Hasret Rüzgarları, Kaç Kadeh Kırıldı, Sevmek, Gülüm Benim
Seni yazdım kalbime, Yalnızım Dostlarım, Mavi Mavi, Bir Kulunu Çok Sevdim, Benim Hayatım
Bir Seni Düşündüm Birde Kendimi, Bir Bilebilsen, Yalan, Bir Anda, Dost Nasihatı, Gözlerim Yaşlı
Sevda Ne Yana Düşer, Usta, Sevdalandım, Ayşem, Dertli Dertli, Anlatamadım, Küskünüm, Paramparça, Sende Kalmış, Hoşgeldin Gülüm, Buda Gelir Buda Geçer, Oturur Derdini Anlatır Durur, Alişan, Candan Sevmeli, Sen Affetsen Ben Affetmem, Ben Yetim, Yaşamak Bu Değil, 

Mavi Mavi, İbrahim Tatlıses'in 1985 yılında satışa sunulan albümünün adıdır. Bayar Müzik etiketiyle çıkan albümün arabesk parçaları içeren A yüzünün müzik yönetmenliğini Burhan Bayar; Türk Halk Müziği parçaları içeren B yüzünün müzik yönetmenliğini ise Arif Sağ üstlenmiştir. Resmi rakamlara göre 3,1 milyon satan albüm Türkiye'nin en çok satan albümüdür

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder