Dizi Film Eleştirileri, Müzik ve müzisyenler hakkında paylaşımlar, Güncel Olaylar

23 Ocak 2013 Çarşamba

20 dakika dizisi hangi filmden alinti?

20 dakika dizisi, Russell Crowe'nin başrolünde oynadığı Kaçış planı ''The Next Three Days'' isimli filmden alıntı. 
Filmden haberim vardı ama kapak resminden midir nedir? Bir türlü izleyesim gelmiyordu. 
Arkadaşım, 20 dakika dizisinin alıntı olduğu film deyince, o gün oturup izledim. 
Çok beğendim. Gerçekten güzel film. 
20 dakika dizisi hangi filmden


Peki filmi izledik diye diziyi izlemeyecek miyiz? 
Başı sonu belli diye izlemeyelim mi?

Aslında evet.   
Filmde birçok sahne birebir aynı. 
Ama, 

Filmde hapishane içi sahneler, Mahkumlar arası dialoglar yok. 
Öldürülen kişi filmde, kadının patronu, dizide ise müşterisi...
'Kedi'  olarak adlandırılan kişinin filmde sadece 2-3 dakika rolü var. 
Dizide ise karakter oyuncusu. Ve Ali'ye yardım edecek kişi.  
Yani dizinin ilk 2 bölümü hariç, filme çok bağlı kalacaklarını sanmıyorum. 

Dolayısıyla ilerleyen bölümlerde filmden baya bir farklılıklar göstereceğine inanıyorum.
O yüzden farklı karakterler ve meseleler serpiştirecekler araya.  
Ve umarım dizi çok daha güzelleşecek... 


20 dakika dizisi , 20 dakika dizisi hangi filmden alıntı?
     

11 yorum:

  1. Film çok güzeldi.

    YanıtlaSil
  2. Ya arkadaşlar dizi çok ağır ve sıkıcı ilerliyor.

    YanıtlaSil
  3. Kedi her bölüm 10.000 lira para istiyor. a.q varmı böyle bişey yaaa

    YanıtlaSil
  4. filmi gerçekten izlemeye değer

    YanıtlaSil
  5. beyenerek izliyorum

    YanıtlaSil
  6. bu filmin birde fransız yada italyan versiyonu olması lazım

    YanıtlaSil
  7. 20 dakika filminin fransız versiyonu yok, o film amerikan ve fransızların ortak yapımı

    YanıtlaSil
  8. dizi kıvama gelmeye başladı.

    YanıtlaSil
  9. bakalım bu dizi ne zaman yayından kalkacak?

    YanıtlaSil
  10. diziyi izlerken hiç bitmesin istiyorum, o kadar güzel yani

    YanıtlaSil
  11. İnternette takılmak varken siz hâlâ sınalgı mı izliyorsunuz?

    YanıtlaSil