Dizi Film Eleştirileri, Müzik ve müzisyenler hakkında paylaşımlar, Güncel Olaylar

26 Ocak 2013 Cumartesi

Elektronik sigara hakkında

Sigara tiryakilerinin son günlerde en çok konuştuğu konu 'Elektronik Sigara ile sigara bırakılır mı?' sanırım. 
Elektronik Sigara Yorumlar


Çevremdeki insanların elinde çokca görmeye başladım elektronik sigarayı. 
İlk günler önyargıyla yaklaşıyordum. Çünkü kullanan kişi, emzik gibi durmadan emiyor belki normal sigara kullanımından daha çok tüketiyordu. Hatta bazı arkadaşlarım hem sigara hemde bunu kullanıyordu.  Dolayısıyla sigarayı bıraktıracağına hiç emin değildim. 

Çünkü, 'kellik, zayıflama, sigarayı bıraktırma'' gibi sağlık konuları inanılmaz büyük paraların döndüğü sektörler. 
Bu sektörde her türlü yalanın söyleneceğine yalan haberleri gözlerini kırpmadan yapacaklarına inanıyorum. 

Sonraki günlerde, 
deneme amaçlı bir iki kere kullandım. Oldukça hoşuma gitti. 
Kullananların olumlu yorumlarını duymaya başlayınca, satın alma fikri tamamen aklıma yerleşti. 

Bir arkadaşımın elinde 2 adet varmış. 1 tanesini bana uygun bir fiyata sattı. Kullanmaya başladım.  yanında aldığım likit,
Expresso aromalıymış, almaz olaydım. Hiç beğenmedim. 
Tamam içindeki nikotin sigara isteğini kesiyor. Ama o expresso tadı ağzımda hiç iyi bir tad bırakmıyor
Elimdeki bittiğinde mutlaka başka bir aromalı olanından alacam. 

Elektronik sigara, sigarayı bıraktırıyor mu? 

Kullanmaya başladığımdan beri sigara isteği duymadım. 
Birkaç kere gerçek sigara yaktım ama inanın hiç bir zevk almadım. 
Şimdilik sigara içmiyorum. 
Sağlığa zararlı mı değilmi? Onuda bilmiyorum. 
Her kafadan bir ses çıkıyor. Ama içten içe zararı olduğunu seziyorum.

İnşallah sigarayı bıraktıktan sonra, elektronik sigaraya alışmayız...   
  
Elektronik Sigara Tamiri için TIKLAYIN  

   
elektronik sigara, elektronik sigara fiyatları,
  



  



2 yorum:

  1. Tavsiye edebileceğiniz bir marka varmı?

    YanıtlaSil
  2. Şunu al yada bu markadan çok memnunum diyemem. Ama şunu belirteyim, pahalı olan ucuzdan daha kalitelidir diye bir şey yok. O tamamen sizin kullanışınıza bağlı.

    YanıtlaSil