Dizi Film Eleştirileri, Müzik ve müzisyenler hakkında paylaşımlar, Güncel Olaylar

13 Şubat 2013 Çarşamba

Nejat Alp Şarkıları - Nejat Alp Arkadaşım Şarkı Sözü

Nejat Alp Şarkıları
 Taverva müziği denilince akla gelen isimlerden birisi Nejat Alp, mesleğinde tamı tamına 45 yılı devirmiş bir üstaddır. Buğulu sesine ve şarkılarına bayılırım. 2012'nin Aralık ayında Arif Susam ile birlikte katıldığı Saba Tümer'in programında izledim. Program esnasında televizyonun başından bir saniye bile ayrılamadım.
Çünkü Nejat Alp'in yeri ayrıdır.
Program boyunca dikkat ettiğim kadarıyla, çok beyefendi ve kibirli olmadığını gördüm.
Keşke Nejat Alp'i televizyonlarda daha sık görebilsek, sahne anılarını anlatsa da  biraz feyiz alsak.

O programdan sonra Nejat Alp'in filmini arattım buldum. Selin Dilmenle başrolünü paylaştığı bir film var.
Oturdum izledim. Normal şartlarda eski bir türk filmini izlemem. Ama ben müzisyen olduğum ve Nejat Alp gibi bir usta idolüm olduğu için keyif alarak izledim. 


Nejat Alp Arkadaşım
Bazen sahnede Nejat Alp şarkıları isteniyor, bildiklerimi keyifle okuyorum.
Ama gelin görün ki, bazı zamanlar Arkadaşım şarkısını istiyorlar.
E ben onu tek başıma nasıl okuyayım? Piyanist Ozan'ın sözlerini kim okuyacak:)

Eeee sarhoş müşteri onu nereden bilecek?
Sırf şarkı istemiş olsun diye olur olmadık şeyleri yazıp gönderiyorlar garsonla:)





Nejat Alp Arkadaşım Şarkı Sözü

Şiir:


Sevgi ne güzel şey değil mi?

Tanrı'nın bize verdiği en güzel hediye, hiç olmadık zamanda içimize alev gibi düşen dünyadaki en güzel duygu bence hayatın gerçek anlamı dimi?
Sadece sevgili anlamında söylemiyorum. Bütün sevdiklerimizin kıymetini bilmeliyiz. Çünkü onları ne zaman kaybedeceğimizi bilemeyiz ki onlar ne kadar çok sevdiğimizi söyleyecek şansımız olmayabilir.  Sevgi dedimde aklıma ne geldi biliyor musunuz? Geçenlerde basimizdan bir olay gecti aylarca beraber olduğum bi sevgilim vardı, gözümden bile sakındığım o kadar güzel bi kızdı ki anlatamam deli gibi kıskanıyordum hiç bir arkadaşıma
tanıştırmadım onu bi gün evde oturuyorduk o mutfaktayken ben hayatta hiç yapmadığım bir şeyi yaptım, ve onun telefonundaki mesajları okudum bide ne göreyim dersiniz '' Aşkım Cumartesi saat 2de kadiköy iskelesinde buluşalım mı? '' diyen bir mesaj. Keşke okumasaydım tabi saat 2de bende ordaydım aman Allahım gözlerime inanamadım. Hayatta en çok sevdiğim ve yıllardır aynı sahneyi paylaştığım Piyanist Arkadaşım Ozan. Beni onunla aldatmıştı yemin ederim beynimden vurulmuşa döndüm. Kısacası ayrıldık. Duydum ki, 20 gün sonra onu da terk etmiş bizim semtte küçük bir meyhane var orada gördüm ozanı dertli dertli içiyordu gözleri dolu dolu kadehimi kaptığım gibi oturdum yanına ve ona dedimki

sonra şarkıyla birlikte..:
 

Nejat alp
_senmiydin sevgilimi çalan? anladım ki dostluklar yalan sen olamazsın bu canımı acıtan beni sırtımdan vuran

ozan
-benmiydim seni böyle yakan sevdiğine kem gözle bakan bilmiyordum onun senle olduğunu nasıl yaptım sana bunu

nejat alp:
-ben onu delice sevmiştim gözlerine cennet demiştim bir daha hiçbir gülen göze inanmam yıkılırım ben hala....

ozan:
-çıkarsızca sevdim ben onu böylemi olacaktı sonu sen de yandın bu aşkta bak bende yandım 

Hak etmedik biz bunu

nejat alp:
-ilk bahar kışa döndü bu zalimin yüzünden dostum senin suçun yok anlıyorum sözünden.
ozan:
-seni üzgün görmektense bu kalbimi yakardım öleceğimi bilsemde aranızdan çıkardım

nejat alp & ozan:
-evet sende bende yandık bir şeytanı melek sandık bu hayattan bir ders aldık 

İki dost biz bize kaldık. 



Nejat Alp şarkıları, nejat alp arkadaşım, Nejat Alp Şaka Yaptım sözleri,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder