Dizi Film Eleştirileri, Müzik ve müzisyenler hakkında paylaşımlar, Güncel Olaylar

12 Şubat 2013 Salı

Senden Sonra Akor - Tab - Sözleri

Senden Sonra Akor - Tab  
Senden Sonra Akor - Tab 
 
 
Em                   F                          
Ne kadar oldu gideli bilmiyorum geçen zamanı    
Em                      F                       
Zamandan saymadım zaten sensiz geçen her anımı  
Am                                              
Renkler soluk yüreğim buruk                     
G                                               
Ne olacaktık bak ne olduk                       
F                     Dm                            
Canım istemiyor zorumaaa gidiyor                
F                   G   F   Em                  
Böyle yaşamak bana ölüm geliyor                 

        F           
Senden sonra        
    G               
Arasam da öncesini  
        F           
Alıştım acı çekerek 
  G    F    Em      
Almaya nefesimi     

  Am                                
Yaram ne kanar  ne kabuk bağlar     
      G                             
Giden unutur  kalan hep yanar       
   F                       Dm              
Kaçsam kaçamam her yerdeee kokun var
                                    
    G                               
Sensiz uyandığım kaçıncı günüm      
     F                              
Aynada gördüğüm yorgun yüzüm        
     G           F          Em           
Bana hiç tanıdık gelmiyor inan      

Ara Solo
Tekrar A
Tekrar Nakarat
 
Senden Sonra Akor, onur koç senden sonra sözleri 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder