Dizi Film Eleştirileri, Müzik ve müzisyenler hakkında paylaşımlar, Güncel Olaylar

3 Temmuz 2013 Çarşamba

90lar-Doksanlar dizisindeki Özlem kimdir?

zeynep anıl tatdıran
Atv ekranlarının yeni ve sevilen dizisi doksanlar, Birol Güven imzalı bir dönem dizisi.
90'lı yıllarda yaşamış olanların, kendisinden bir şeyler bulabileceği ve duygularına ortak olacağı bir yapım.
Dizi Özlem ismindeki bir kızın gözünden anlatılıyor. Aynı bizimkiler dizisindeki Ali gibi.
Dizideki Özlem ise Küçük Kadınlar dizisinden tanıdığımız Zeynep Anıl Tatdıran...

Zeynep Anıl Tatdıran 1993 İstanbul doğumlu.

Daha önce oynadığı diziler ise;

Doktorlar, Sırlar Dünyası, Küçük Kadınlar, Yağmur Zamanı, Sıla, Evlilik Oyunu

4 yorum:

  1. çok değişmiş zor tanıdım

    YanıtlaSil
  2. bir kız bu kadar alımlı olur.

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir yüzü ve konuşması var. diksiyonuna bitiyorum bu kızın.
    başarılar diliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Allahım bu nasıl bi kız sırf kız için izliyorum yemin ediyorum bu kadar mı güzel olur...

    YanıtlaSil