Dizi Film Eleştirileri, Müzik ve müzisyenler hakkında paylaşımlar, Güncel Olaylar

3 Temmuz 2013 Çarşamba

Doksanlar dizisindeki Atilla Kimdir? Gerçek ismi nedir?

doksanlar dizisi atilla
Doksanlar dizisindeki Özlem'in gizli aşkı, bakkalın oğlu ve mahallenin yakışıklısı Atilla'nın gerçek ismi Anıl Altınöz'dür. 
Anıl Altınöz Nefes grubunun vokalistidir. 

Doksanlar dizisindeki Atilla'nın dizide seslendirdiği Aşık Mısın isimli şarkının sözleri
Bak yine gün geçti, yine gece,
Ve ben yine seni bekliyorum.
Yine sesin tenimde, nefesin,
Ve ben yine seni dinliyorum.
Yakında mısın uzakta mısın?
Sorarsam benimle kaçar mısın?
Yanımda mısın, aklımdasın.
Sorarsam sen de aşık mısın?
Yağmur yine penceremde, gözlerin,
Ve ben yine seni izliyorum.

doksanlar dizisindeki atilla kimdir? doksanlar dizisinin atillası, doksanlar dizisindeki oyuncular, 90lar dizisi-dizisinin oyuncuları, Atv doksanlar Atilla

1 yorum:

  1. umarım başka dizilerde de görürüz. cok begenerek izliyorum

    YanıtlaSil