Dizi Film Eleştirileri, Müzik ve müzisyenler hakkında paylaşımlar, Güncel Olaylar

7 Mayıs 2013 Salı

Çam yağı kullanımı

Değerli dostlar, 

çam yağı
Bildiğiniz gibi sanal alemde çam yağı reklamlarını sıkça görmekteyiz.
Saçları dökülenler için merak uyandırıcı bir reklam.
Bende bir KEL adayı olduğum için bu çam yağını denemeye karar verdim.
Ama Ahmet Maranki'nin formülünü.
Kendisi Saba Tümer'in programında gayet güzel açıklamış.
Sizde videoyu izleyerek öğrenebilirsiniz. 




Çam Yağı Saça Nasıl Uygulanır? Kullanılır?
Ahmet Maranki hocamızın formülü için gerekli malzemeleri alıp saçlarıma uyguladım.
Malzemeler; 
Çam Yağı
Badem Yağı
Havuç Yağı

Tek kafama takılan yağları ne kadar kullanacağımdı. Onu da Ahmet Maranki'nin resmi sitesinden öğrendim.

Şimdi bütün malzemeleri eşit miktarda bir kavanozun içine dökün.
5ml-10ml farketmez yeterki eşit miktarda olsun. 
Şırınga kullanırsanız işiniz kolaylaşır.

Daha sonra kulak pamuğunu kullanarak saçlarınıza iyice yedirin.
Tam bir saat sonra yıkayın.
Ben yıkarken zeytinyağı sabunu kullanıyorum.

Sürekli berbere giderek saçlarımı kısa tutmaya özen gösteriyorum. 

Bu formülü denedikten sonra saçlarımda dökülme kesinlikle sona erdi.
Ve canlandığını farkettim.
İnşaallah yeni saçlarım çıktığında size tekrar yazarım.


çam terebentin, çam yağı kullananlar, çam yağı yorumlar, çam yağı saça nasıl uygulanır
çam yağı fiyatları, çam yağı fiyatı, faydaları, saç çıkarma formülü, dökülen saçlara doğal çözüm


4 yorum:

  1. saçlara uyguladıktan sonra biraz yanma hissi oluyor ama sizde oluyor mu bilmem biraz asabiyet yapıyor bunaltıyor yani insanı.
    bu arada bi sorum olacak. saçları yıkarken illaki zeytinyağı sabunumu kullanmalıyız.

    YanıtlaSil
  2. her ne olursa olsun denemeye değer. denemediğimiz bir tek saç nakli kaldı o kalsın da yerine yağ sürelim ne oacak

    YanıtlaSil
  3. bugün itibarıyle bende başladım bi muddet kullanacağım.ahmet marankinin yöntemi olmazsa sadece çam yağını deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  4. kel değilim ama saçlarım çok zayıflamış, güçsüz yani o sebeple bende başlamak istiyorum. fakat sormak istediğim bir soru var. bu yağları sürdükten sonra başı sarmak gerekiyor mu bir süre?

    YanıtlaSil