Dizi Film Eleştirileri, Müzik ve müzisyenler hakkında paylaşımlar, Güncel Olaylar

10 Ocak 2014 Cuma

Güzel Sözler Kısa 2014

güzel sözler 2014
İster fakir, ister zengin ol; modası geçmeyen tek giyim kefendir. Cebi yok, dikişi yok, içine giren bedendir. En mutlu insan, sevdiklerine dua edendir...

  • Herkes kendi günahını unutur,ama kimse alacağı intikamı unutmaz...
  • Vereceklerinden eksileceğini düşünme ,verdikleriyle de dolar insan...
Özgürlük için gökyüzünü satın almanıza gerek yok , ruhunuzu satmayın yeter

  • Gittiğin yol seni düşündürüyorsa ,yanlış yoldasındır...
  • Bazen kendimi iyi hissetmiyorum ama kendimi kötü de hissetmiyorum.Bazen resmen kendimi hissetmiyorum...
En süsIü, en ciciIi, en aIacaIı giysiyi sırtına geçiren, herkesten daha çok saygınIık kazandığını sanıyor. BiImiyor ki, bu giysiIer pekâIâ bir eşeğe de yaraşır, ama ona saygınIık kazandırmaz.

BenciI insanIarın başkaIarını sevemedikIeri doğrudur, ama onIar kendiIerini de sevemezIer.


Bir çocuğa yapılabilecek en büyük kötülük, her istediğini alıp onu hayalsiz bırakmaktır.

Mutlu insanlar herşeyin en iyisine sahip olanlar değil, sahip olduğunu kaybetmeyecek kadar çok sevenlerdir..

En delikanlı mevsimdir kış, yüzüne yüzüne vurur yalnızlığını..

Hatalar 2'ye ayrılır;

1. Yanlışlıkla yapılanlar.
2. Yalnızlıkla yapılanlar

Bir akşam eve gelirken 2 ekmek fazla alan babam yüzünden döngü bozulmuştu ve sürekli önce bayatları yemekten 7 yıl taze ekmek yiyememiştik.

 Seni seviyorum demek değil ki marifet, önemli olan o kelimenin tüm sorumluluklarını alabilmek.

- Pişman değilim! Sadece dön bak arkana; Ne için, nelerden vazgeçtin? Neler dururken, sen neyi seçtin!... - Nazım Hikmet Ran 

- Kimse beni sevmiyor' diye bağırdım! Annem; 'Ben daha ölmedim' dedi! - Cemal Süreya 

- Çok Romantik Susuyoruz. Metrelerce Özlem...

- Kalbinizde ilk sıraya Allah'ı koymazsanız;hem Allah'ı kaybedersiniz, hem de ilk sıraya koyduklarınızı...

İkimizin hayali de aynıysa ortak bir yerde buluşmanın zamanı gelmiş demektir. Mesela sen ve ben aynı hayatta? Gülüşünü seversin, sesini seversin, sohbetini seversin. Sevmek için illa ki yüzünü görmek şart değil; Yüreğinde duruşunu seversin.

- Aklıma geldiğinde yüzümü gülümsettiğin için teşekkürler. 

- Fal bakmayı öğrendım. Ellerini tutabilmek için.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder