Dizi Film Eleştirileri, Müzik ve müzisyenler hakkında paylaşımlar, Güncel Olaylar

13 Şubat 2013 Çarşamba

Elektronik Sigara Likit Fiyatları ve Asparagas Haberler

Elektronik sigaraların,
Muz, Kola, Kiwi, Çikolata, Kahve, Expresso, Marlboro, Parlıament gibi ve daha bilmediğim ve bilsemde yazamayacağım kadar aromalı likit sıvısı var.
Bu likitlerin 10 Mg'ı, internet üzerinde 17 ila 20 lira arasında satılmaktadır.
Elekronik Sigara Likit Sıvısı

Bilinen 5-6 farklı marka var.
Elektronik sigara kullanıcılarına bu markaların hangisinin daha kaliteli olduğunu sorsanız size en pahalı olan markanın ismini söyler. Ucuz markaların kalitesiz ve insan sağlığına zararlı olduğunu da eklerler.
Likit satan esnafa sorsanız, pahalı olanı göstererek ' çok kaliteli ve sağlıklı ' ucuz olanın ise ' sağlıksız ve almaman gerektiğini' söyler.
E pzvnk adam madem ucuz olan sağlıksız neden dükkanında satma cüreti gösteriyorsun. 



Bu ürünlerin-markaların varlığından 3-5 ay önce haberdar değildik. Biri elimize verse göz damlası sanır gözümüze damlatmaya kalkardık. Yani bu konuda hepimiz cahiliz.
Peki ne oldu da bazı arkadaşlarımız, babalarının fabrikasından çıkıyormuşcasına savunur oldular?

Bir ürünün pahalı olması, onun kaliteli olduğu anlamına gelmez.
Ürünler arasındaki fiyat farkı tamamen ticari stratejidir.

Size bir örnek vereyim.
2-3 sene evvel bir haber izledim.
İstanbul'daki bir kaç pazar esnafını, işadamlarına taktik vermeleri için bir konferans salonuna getirmişler.
Pazarcı abimiz satış taktiklerini anlatıyor, o anlattıkca iş adamları kahkahalara boğuluyorlar.

Verdiği örneklerden birisini kulağıma küpe yaptım.
Şimdi aynı çuvaldan çıkan, aynı patatesleri farklı yerlere koyuyormuş.
Birisinin üzerine 1 lira, diğerinin üzerine de 0,50 kuruş yazıyormuş.
Müşteriler, soru sormadan pahalı olan patateslere yöneliyormuş ve  alıyormuş.
Aynı ürün, aynı tezgah!!!
Ama müşteri pahalı olanı alıyor. 
Sebebi ise, ' Ucuz malda bir kalitesizlik, bozukluk olabileceği düşüncesi'

Şimdi tekrar Elekronik Likit konusuna dönelim.

30 mglık likit; 20 liradan satılıyor.
10 mglık likit yine 20 liradan satılıyor.

Ama 10 Mg ve pahalıya gelen likit daha çok tercih ediliyor.

Her iki Likit Markasınında, nerede üretildiği, Sağlık Bakanlığı izni, bandrolü hiç bir şeyi yok.

Sadece internet sitelerindeki yorumlar var.
Yani 3-5 kişinin yorumu ve 1-2 tane makale insanların fikirlerini nasıl da cezbediyor.
Her okuduğumuza inanıyor, bizleri yönlendirdikleri şekilde alışveriş yapıyoruz. 

Arkadaşlar uyanın! Uyanık Olun! Kraldan çok kralcı olmayın.
O likitlerin hiç birisinin nasıl üretildiği ve kalitesi hakkında en ufak bir bilgimiz bile yok.
Dolayısıyla hangisi kaliteli hangisi değil. Bilmiyoruz.



elektronik sigara likitleri, çeşitleri, elektronik sigara likiti nasıl yapılır?
likit yapımı, içeriği, zararları, batuhan sezai,

13 yorum:

  1. bu likitlerin sağlıklı yada sağlıksız olduğunu nasıl anlayacaz peki?
    Likitler sağlıklı olamaz zira içinde gliserin, nikotin varda demek istediğim, zehirin zehirini içmeyelim, arkadaşlar.

    YanıtlaSil
  2. eskiden Regal'in reklamları vardı. pahalı ürünü seçen tokatı yiyordu.

    YanıtlaSil
  3. anlattığınız olayın tıpatıp aynısını bende yaşadım. likit almaya gittiğim satıcı arkadaş *****g marka bir ürün gösterdi en kalitelisi bu dedi. aynı markanın farklı bir ambalajda olanıda gösterip sahte olduğunu söyledi. madem öyle kaliteli olarak tavsiye ettiği ürünün gerçekten kaliteli olduğunu nereden bilecez?

    YanıtlaSil
  4. her ne hikmetse ambalajı lüks olan pahalı oluyor.
    ambalaj yapmakta ne var.
    Tasarım+Para=Ambalaj

    Al sana piyasadaki en kaliteli likit

    YanıtlaSil
  5. Yurtdışındaki sitelerde bu likitler 2 dolara filan satılıyor. Hatta elektronik sigaraların çifti 16 dolara satılıyor. Bize çok iyi geçiriyorlar.

    160 lira
    220 lira
    250 lira

    ne kaptırırsa satıyor adamlar.

    YanıtlaSil
  6. zararlı diye piyasadaki bütün esigaralar toplatılıyormuş. kime sorarsan sor elektronik sigara yok kalmadı diyor.
    3-5 güne kadar bir kaç kişiyi hastaneye yatırırlar, e-sigara kullandı hastalandı, sigaranın yan etkileri var diye. Ondan sonra kimse elini süremez.
    bazı kurum ve kuruluşların hiç işine gelmedi bu e-sigara satışları

    YanıtlaSil
  7. benim atomizer başlığı likiti çok sızdırıyor. o yüzden 10mglık bir likit 1 hafta dayanmıyor. bazı yerlerde 20 mglık likitleri 10 liraya satıyorlar. onlardan almak istiyorum ama korkuyorum.

    YanıtlaSil
  8. artık insanların midesini bulandırdılar. yok elekronik sigara şöyle zararlı yok böyle zararlı diye. kimilerine göre ciğerler su topluyormuş, kimine göre sigaradan dahada çok zararlıymıış. e böyle olunca birçok kişi evinin birköşesine attı kullanmıyor. tekrar sigaraya döndüler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadaşlar elektronik sigaraya başlamadaki amacınız çok önemli, bırakmak için içmelisiniz.


      Ben bir arkadasım sayesinde elektronik sigaraya basladım. elektronikl sigarayı www.sigaralikitleri.com diye bir siteden aldım CE5 modelini, daha sonra Elektronik sigara Likiti olarak Ovale Likit aldım, www.ovalelikit.com sitesinden şuan bunları kullanıyorum, her zaman bulunmadığı için toplu sipariş verdim likit siparişlerimi.
      Elektronik sigara kullanan herkese de Ovale marka likit tavsiye ederim. İnternette bir çok araştırma yaptım, diğer likit markalarının hepsinde sahte, bozuk olma olasılığı çok fazla. Ovale likiti uzun arastırmalar sonucunda kesfettim, likitlerinin analizini bile yaptırmıs bir firma. Ayrıca italya'da ilaç firmasında üretiliyormus ve ben çok mennunum.


      son olarak arkadaşlar, eğer çok sigara içiyorsanız, nikontin miktarı 16mg olanlarla başlayın 1-3 ay sonra, 9mg'a düşün, 1-3 ay sonra 0mg'a düşün en sonunda da bırakın..


      İnşallah herkes bu sigara'dan kurtulur..

      Sil
    2. beyler arkadaşın dediği likitlere baktım süper fiyata satıyolar belliki müşteri yapma peşinde

      Sil
  9. Ovale marka likitler bildiğim kadarı ile ovaleturkey de satılıyor ama ...her halde iç piyasayada mı ürün veriyorlar....Orginalliğinin güvenliği için kullandığım markayı bir tek ana yerinden satın almaya çalışıyorum maşallah piyasada herkes elektornik sigaracı ve likitçi olmuş..Kar peşine düşeyim derken sağlığımla oynayamam..

    YanıtlaSil
  10. Selamlar ben alpay yaşar 10 gün oldu e sigaraya başlayalı kimseyi veya içmeyenleri özendirme gibi bi uğraşım yok ancak uzun yıllar 40 seneye yakın sigara içiyorum içinde fazla tutmadan ki... bu kadar yaşadım ben arkadaşlar çok memnunum inanın günde vücudum da rahatsızlık olmasın diye 3 tane içiyorum ama bilinki ben 2,5 paket içiyordum şuan ciğerlerimde fevkalade rahatlama hissediyorum,ayrıca e.sigara tütünden nasıl fazla zarar verici olabilirki? içinde olmayan yok günde 3 sigara içiyorum oda özlediğimden değil belirtiyim süper memnunum keşke tüm kardeşlerim sigarayı bunlar vasıtasıyla bıraksa.dekang iyi ovale kardeşimin dediği gibi süper.normal sigara içtiğimde e.sigara kadarda doymuyorum ancak el alışkanlığı günde 3 tane içiyorum onada üzülüyorum bazen.Bence 10 numara duman süper normal sigara içince bu ne diyorum sahte diyorum :) başarılar dilerim herkeze ama bırakırsınız buna inanın lanet olsun sigaraya ve içindekilere

    YanıtlaSil
  11. Selamlar ben enes 10 gün oldu e sigaraya başlayalı kimseyi veya içmeyenleri özendirme gibi bi uğraşım yok ancak uzun yıllar 40 seneye yakın sigara içiyorum içinde fazla tutmadan ki... bu kadar yaşadım ben arkadaşlar çok memnunum inanın günde vücudum da rahatsızlık olmasın diye 3 tane içiyorum ama bilinki ben 2,5 paket içiyordum şuan ciğerlerimde fevkalade rahatlama hissediyorum,ayrıca e.sigara tütünden nasıl fazla zarar verici olabilirki? içinde olmayan yok günde 3 sigara içiyorum oda özlediğimden değil belirtiyim süper memnunum keşke tüm kardeşlerim sigarayı bunlar vasıtasıyla bıraksa.dekang iyi ovale kardeşimin dediği gibi süper.normal sigara içtiğimde e.sigara kadarda doymuyorum ancak el alışkanlığı günde 3 tane içiyorum onada üzülüyorum bazen.Bence 10 numara duman süper normal sigara içince bu ne diyorum sahte diyorum :) başarılar dilerim herkeze ama bırakırsınız buna inanın lanet olsun sigaraya ve içindekilere.esasında çok daha fazla anlatmak isterim ama fazla yorum çok yalan gibi olur k.i.bakın hiç bir duman sigara kadar zararlı olamaz

    YanıtlaSil